public void RC4(ref Byte[] bytes, Byte[] key )
{
Byte[] s = new Byte[256];
Byte[] k = new Byte[256];
Byte temp;
int i, j, t;
int byteLen = bytes.GetLength(0);
int keyLen = key.GetLength(0);
// Generate "8x8 S-Box" and initialize key index
for (i = 0; i < 256; i++)
{
s[i] = (Byte) i;
k[i] = key[i % keyLen];
}
j = 0;
for (i = 0; i<256; i++)
{
j = (j + s[i] + k[i]) % 256;
// swap
temp = s[i];
s[i] = s[j];
s[j] = temp;
}
i = j = 0;
for (int x = 0; x < byteLen; x++)
{
// The following is used to generate a random byte
i = (i + 1) % 256;
j = (j + s[i]) % 256;
temp = s[i];
s[i] = s[j];
s[j] = temp;
t = ((int)s[i] + s[j]) % 256;
// which is xor'd to the source
bytes[x] ^= s[t];
}
}